Thursday, June 10, 2010

Ne apropiem de final

Dragii mei,
In urma cu patru ani ati pasit cu emotie pe portile Colegiului National Mihai Eminescu.
Emotia a fost mare si pentru mine deoarece , dupa o pauza de multi ani, eram din nou diriginta.
Mi-am propus sa-mi dedic toata priceperea voua.
La inceput unii dintre voi m-ati privit cu neincredere.
Incetul cu incetul ne-am cunoscut unii pe altii si, iata ca dupa patru ani ne putem lauda cu realizari deosebite.
Ati absolvit cu totii clasa.
Ati trecut cu bine si foarte bine peste probele de competente.
O parte dintre voi ati obtinut certificate internationale.
Cativa ati fost deja acceptati la facultati in strainatate.
Toate lucrurile bune si mai putin bune din acesti ani v-au marcat . Am convingerea ca din toate lucrurile ati invatat ce e bine si ce nu e bine in viata.
Tare mult mi-as dori sa vi se intample in viata doar lucruri bune. Insa cum acest lucru nu e posibil, sper sa reusiti sa traversati toate dificultatile cu fruntea sus.
Ieri ati foat minunati. Pentru a nu stiu cata oara! Ati reusit sa oferiti colegilor mei cel mai frumos moment de despartire de scoala. Va felicit si va multumesc.
Va multumesc ca v-ati maturizat. Va multumesc ca ati progresat.
Va doresc reusita deplina in viata! Nu sunt simple vorbe de politete. E dorinta mea fierbinte pentru voi.
La fel ca pentru parintii vostrii, pentru mine nu va fi mai mare bucurie decat sa va vad realizati.
Sa treceti peste toate in viata cu fruntea sus, cu demnitate si cu incredere in potentialul vostru.
Sa nu uitati o clipa ca faceti parte din acest popor care a reusit sa traverseze, in istoria lui, momemte grele.
Scrieti o fila frumoasa de istorie pentru patria noastra, oriunde va veti afla in anii ce vin.
Succes, dragii mei!
Sanatate si impliniri!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home