Thursday, March 27, 2008

Lumea cartilor

Se spune ca martea este o zi cu ghinion, dar eu pot sa va aduc argumentul ca nu este asa dandu-va exemplu martea precedenta in care am petrecut o frumoasa dupa-amiza intre rafturile cartilor bibliotecii judetene alaturi de colegii mei.
Prin faptul ca am stat acolo patru ore am descoperit o noua lume care pentru mine nu era atat de cunoscuta:lumea cartilor,am mai descoperit faptul ca biblioteca nu este simpla incapere in care mergi si imprumuti carti dupa care pleci in drumul tau.In biblioteca exista locul in care poti sa iti duci copii prescolari sa invete timp de o ora lucruri educative si folositoare acea camera numindu-se ludoteca.Este locul in care poti merge sa iti cauti cartea mult dorita si asteptata de tine,sau vizionarea unui film din enciclopedii.Mai exista locul desinat numai si numai limbii engleze numit: American Corner si aici gasim carti, reviste, dvd-uri, cd-uri&casete audio pe ele alfandu-se cursuri in limba engleza si dictionare.Esti primit cu caldura si cu bratele larg deschise de catre bibliotecare,acestea raspunzandu-ti la fiecare intrebare pe care le-o adresezi cu zambetul pe buze,cu o placere care te face sa simti ca dupa ce vei iesi de acolo vei avea cu siguranta mai multe cunostiinte decat cele pe care le aveai inainte de intra in acea lume a cartilor.Am participat si la o expozitie de proiecte a mai multor scoli si licee,printre care si liceul nostru,in care directorul bibliotecii si inca trei doamne au tinut cate un discurs. Cu siguranta aceasta experienta m-a facut sa ma gandesc de ce pana la varsta mea de 17 ani nu am stiut ca biblioteca este mult mai mult.
Nu pot sa imi expun toate sentimenetele avute acolo. Biblioteca trebuie vizitata in acelasi mod cum l-am facut si eu si cu siguranta veti avea aceeasi opinie si sentimente.
Cristina Ivanov

0 Comments:

Post a Comment

<< Home